אתם קוראים...
הלקט השבועי

ילקוט הטיולים 1

אם יש לקט שבועי בשאר הנושאים שברומו של בלוגי (הווה אומר: תרגום וכדומה), למה שלא נייסד רשמית לקט בנושא טיולים ומסעות? בואו ננסה… אבל שתפו איתי פעולה, קוראיי היקרים. אני רואה שאתם קוראים (אפילו מגרמניה ומארה"ב הרחוקות), אבל אשמח גם אם תשמיעו את קולכם ואת תגובותיכם. שלחו לי לינקים, הארות, הבהרות, המלצות, תמונות או כל דבר שרק תרצו (דרך צרו קשר).

 לכבוד ילקוט הטיולים הראשון, קבלו את האינפוגראפיק הכי מדליק שנתקלתי בו לאחרונה (לקוח מתוך האתר SpotCoolStuff).

 אם יש לכם כוונה לקפוץ לרומא, עד ספטמבר מתקיימת תערוכה מיוחדת במוזיאוני הקפיטול שבפיאצה דֶל קמפּידוֹליוֹ. התערוכה נקראת Lux in Arcana, וכוללת מאה מסמכים נדירים מתוך הגנזכים הסודיים של קריית הוותיקן. נראה לי שווה ביותר. פרטים מלאים בקישור.

 בבלוג המצוין של לונלי פלנט מצאתי את זה: 30 מילים וביטויים מעולם התיירות שלא קיימים, וחבל. אני אוהבת במיוחד את below see level 

When you’re seated directly below the drop-down movie screen on an airplane and the other screens are all too far away to view comfortably.

וגם את bangclock (כי זה קרה לי כשהייתי ברומא) –

The amount of time a weary traveler can tolerate the sounds of sexual intercourse through thin hotel walls before pounding angrily on the wall.

 עוד מאותו הבלוג: מסתבר שלונלי פלנט התקפלו בפני הטורקים, אחרי שכתבו במדריך שלהם שהכורדית היא שפה רשמית בטורקיה. טוב לדעת שלא רק אנחנו מעצבנים את הטורקים בזמן האחרון.

√ ואחרון חביב מאוד: הבלוגר ניימן 3.0 מבלה לו באתונה ומספר על כמה חוויות מרתקות והזויות. ויש גם תמונות.

דיון

אין תגובות.

כתיבת תגובה

15% הנחה קבועה לקוראי הבלוג על כל המדריכים והמפות של "העולם"

לחצו על התמונה כדי להיכנס לאתר ולזכות בהנחה